Cześć :)) Więc tak chciałam tak o po prostu spytać co robicie we święta :)) Ja na przykład jadę do mojego taty...Do Prudnika przed Opolem.....Nie wiem czy będę się jakoś specjalnie dobrze bawić ale no cóż....Czasami wolę święta całą rodziną a nie tak na zmianę w zeszłym roku byłam w domu a w tym jadę do taty....Ale dobrze nie ważne ogólnie życzę wam Directionowych, Mixerowych i Beliebersowych świąt :**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz